Krups Nespresso U&Milk Cream XN2601 crème

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Nespresso U&Milk Cream XN2601 crème op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

mvlexmond 09-05-2015

Heerlijke koffie en vele mogelijkheden middels de melkopschuimer. Cups zijn wel prijzig, maar de smaak isnenorm goed.

Rusedski 19-05-2014

Op zich is de koffie goed met (te)veel soorten koffie. Melkopschuimer al na een paar weken defect dus kwalitatief slecht.

MSegers 08-04-2014

Dit is mijn tweede Nespresso-apparaat na bijna 7 jaar.
Ik had wel op internet horror-verhalen gelezen over de gedeukte cups en zo maar ik laat me nooit zo bang maken...
MIJN bevindingen:
Geweldig apparaat met warme koffie (dat was bij mijn Siemens TK30N01NL wel eens anders).
Eventueel kun je zelf de hoeveelheid water aanpassen als je de standaard hoeveelheid voor Ristretto, Espresso en/of Lungo niet ideaal vindt.

Even wennen is de inleg van de cups en het dichtdoen van het klepje; met het oude apparaat werd echt mechanisch de cup vastgeklemd waarbij direct de gaatjes achterin werden gemaakt.
Dit moest met enige kracht gebeuren. Bij dit apparaat gaat alles even licht/makkelijk.

Zorg er eerst voor dat je de juiste keuze hebt gemaakt (één van de 3 knopjes bovenop = tiptoetsbediening) Ristretto, Espresso of Lungo
Zet je kopje eronder.
Als je nu het klepje dichtdoet gebeurt er binnen in het apparaat een en ander waarbij de cup wordt doorboord en de koffie word gemaakt.
Als hij klaar is hoor je weer een geluid binnenin en wordt de cup automatisch in de opvangbak gegooid.
Je moet er dus op letten dat je de klep niet al dicht doet als je er nog geen kopje onder hebt staan!
Is heel eventjes wennen dus.

Grote bekers zijn nu wél makkelijk te plaatsen (in tegenstelling tot mijn vorige apparaat); je haalt eenvoudig het platform onder je kopje weg; deze is met een magneetje verbonden met het apparaat.

Dit is de versie met geïntegreerde melkschuimer; deze werkt prima, zelfs beter dan mijn losse Aeroccino (van ruim 6 jaar oud).
Deze is dus niet ook meer nodig.

Kortom; ik ben erg tevreden met dit mooie apparaat en heb (nog?) geen last gehad van gedeukte of verkreukelde cups waarover verhalen de ronde doen.
Een echte aanrader dus!

RobHo 30-12-2013

Super handig apparaat: als je de cup erin plaatst gaat de rest van zelf: cupje wordt aangedrukt, koffie gezet en daarna cupje gelost in reservoir, super! FF wennen (je moet er vooral afblijven), maar erg handig. Ook de melkopschuimer is een vondst op zich. Naast melk opschuimen, kun je er ook chocolademelk in doen en verwarmen en opschuimen. Alleen al daarvoor was de aanschaf een succes. En dat alles is een mooi design. Met zijn witte behuizing past hij perfect in onze keuken.

rob 03-12-2013

dit is onze 2e nespresso apparaat doet wat moet doen heerlijke koffie maken vol automatisch en heeft ook een geheugen in de apparaat de melkopschuimer is ideaal heel goed en degelijk nespresso machine super